Covid-19 ja etäseuranta

Tältä sivulta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin etäseurannasta ja koulutusvideoita saadaksesi mahdollisimman suuren hyödyn ResMedin etäseurantaratkaisuista meneillään olevan kriisin aikana.

NV-maskit

Ventilaattorit

UKK

Kotipotilaiden etäseuranta ResMedin laitteilla

Koronaviruspandemian aikana terveydenhuollon ammattilaisten on tärkeää taata oma ja potilaiden turvallisuus. AirView-sovelluksella voi seurata potilaan hoitoa, muuttaa asetuksia etänä ja paneutua henkilökohtaista huomiota tarvitseviin potilaisiin ilman fyysistä kontaktia.

Etäseurannan UKK

Tässä etäseurantaa koskevassa osiossa annetaan vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, jotka koskevat potilaiden etäseurantaa erilaisten ratkaisujen avulla.

Saatavissa on opetusvideoita, joissa annetaan ohjeet AirView-sovelluksen asennusta ja käyttöä varten.

Ehdota potilaille, että he rekisteröityvät myAir-verkkosovellukseen. Näin he saavat ajantasaista tietoa omasta hoidostaan. myAir-sovelluksessa CPAP-laitteen käyttäjät voivat seurata yönaikaisia unitietoja ja saada räätälöityä valmennusta.
Potilaat voivat rekisteröityä seuraavan linkin kautta:

myair.resmed.eu

On. Saatavissa on opetusvideo ja vianmääritysopas (englanniksi).
Huomaa, että tämä ominaisuus on käytettävissä vain Air10™- ja Lumis™-laitteissa.

Laitteen asetuksia voi muuttaa helposti etänä. Lisätietoja on opetusvideossa.
Huomaa, että tämä ominaisuus on käytettävissä vain Air10™- ja Lumis-laitteissa.

Kattava kuvaus AirView-kuvakkeista on kuvakeoppaassa (englanniksi).

Kattavat ohjeet ovat opetusvideolla ja toimintoryhmiä (Action Groups) koskevassa oppaassa.
Huomaa, että tämä ominaisuus on käytettävissä vain Air10™- ja Lumis-laitteissa.

Asiakastuen osoite on support.airview@resmed.eu

Ohjeet ovat käyttöoppaassa ja liitäntämoduulin pika-asennusohjeessa.

Onko sinulla vielä kysyttävää?

Lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme support.airview@resmed.eu

AirView-koulutusvideot

Hoitohenkilökunta – Hoidon seuranta

Hoitohenkilökunta – Hallinta

²